Destruction
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Destruction

I can resist everything except temptation.
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 Mutanty [spis]

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Łasica
Zmutowany/Lider
Łasica

Liczba postów : 72
Join date : 01/08/2015
Liczba postów : 72
Join date : 01/08/2015

Mutanty [spis] Empty
PisanieTemat: Mutanty [spis]   Mutanty [spis] EmptyPon Sie 03, 2015 1:54 pm

Mutanty [spis] Przerywnik
"He who fights with mon­sters should look to it that
he him­self does not be­come a mon­ster."


Mutanty - stwory, bestie, istoty  występujący poza granicami Nowego Świata, cała ich masa.  Powstałe na wskutek promieniowania, różnią się od dobrze znanych nam pupilów. Siedmiooki pies? Owady wielkości szczura? To dopiero początek wymieniania.

Mutanty klasy łatwej
( Mało niebezpieczne. Głównie żyją w symbiozie z innymi istotami. )


Hauntlich - całokształt - wyglądem niewiele różni się od dinozaurów, które Matka Ziemia pochowała wieki temu. Bóg sam raczy wiedzieć które ze zwierząt czy też roślin zapoczątkowały jego istnieniu. Osiąga wielkość wahającą się w okolicach 60 cm, lecz zdarzają się potężniejsze osobniki, głównie samce. Tworzą sfory liczące ok. 15 sztuk. Występują na terenach górzystych.  Powolne i ospałe, głównie bronią legowisk.
Dodatkowo:
> Ich kość służy do wytwarzania słabej jakości broni,
> Zjadliwe mięso.


Venomwing - całokształt - pokojowe nastawione. Ich pradziadkami prawdopodobnie były psy. Prowadzą samotny i koczowniczy tryb życia. Można je spotkać na zamieszkałych terenach Genesis, gdzie żywią się odpadkami. Radzimy nie oswajać - sprawiają kłopoty wychowawcze, a po drugie - dużo jedzą. Osiągają 1,2 metra wzrostu.
Dodatkowo:
> Nie ma z nich żadnych korzyści,


Dolyn - całokształt -  rzadko kiedy można je zobaczyć, a co dopiero mieć okazje do konfrontacji. Ciężko je złapać. Żyją w najcięższych miejscach o których fauna i flora zapomniała, niezamieszkiwanych przez człowieka. Bezkresne równiny lub wysokie pasma górskie. Około 1,6 wzrostu. Dzikie i szybkie.
Dodatkowo:
> Ich skóra nadaje się do rzemieślnictwa,
> Składają duże jaja, która można bez problemu skonsumować. Stosowane głównie w medycynie, ze względu na lecznicze działania.


Mutanty klasy średniej
( Niekiedy niebezpieczne. Większość neutralnie nastawiona, jednakże zawsze znajdą się wyjątki. Proponujemy nie wchodzić im w drogę. )

Abyss -  całokształt - z pozoru wygląda niewinnie, nieprawdaż? Niestety, nie będziesz tak sądził już po pierwszym spotkaniu z tą małą bestią. Mieszka w wodach słodkich, dotkniętych promieniowaniem i niczym pijawka żeruje na biednych, spragnionych przechodniach wsysając się w ich skórę. Problem w tym, że w ogóle go nie czuć i prawie że nie widać - jego wielkość to zaledwie 3-5 cm. Puszcza swoją ofiarę, gdy wyssie z niej większość krwi, bądź pozbawi życia. Szczególnie trudno go odczepić, najlepiej zrobić to poprzez odcięcia kawałka skóry do którego przylega, niczym jakiś glonojad.
Dodatkowo:
> Łapany na potrzeby medycyny,
> Gdy dostanie się do przełyku - możesz pożegnać się ze światem.

Ecchna - całokształt - owad z rodziny pszczołowatych o wielkości małego psa. Osiąga wielkość około 15-20 cm i żyje w rojach niedaleko bagien, choć zdarzają się przypadki napotkania w lasach. Jadowite skurwiele, które najpierw zwabiają słodkim zapachem, który produkują oblepiając śliną ciała nieszczęśników, którym nie udało się uciec. Na szczęście istnieje antydotum w który musi zaopatrzyć się w każdy podróżnik.
Dodatkowo:
> Brak.

Kwich'Zach - całokształt - mutant występujący na terenach mokrych i podmokłych, m.i. bagna, kanały czy większe zbiorniki wodne. Charakteryzuje się obślizgłą skóra i ostrze zakończonymi błonami na kończynach oraz ogonie. Pokryte są lepką mazią, trucizną, która paraliżuje przeciwnika w czasie kilku minut (w zależności od wielkości, masy ciała i płci ofiary).
Dodatkowo:
> Boi się ognia.

Moldpod - całokształt - te oto skorupiaki chadzają stadami, błąd, całą armią. Głównie kamuflują się w piasku, bądź wysokiej trawie. Są wręcz niezauważalne, a co za tym idzie - niebezpieczne. Wiedząc, że nie mają szans podczas, gdy człowiek jest w pełni wypoczęty, atakują w nocy, gdy ich potencjalna ofiara śpi. Są niewielkie, średnica ich pancerza wynosi zaledwie 10, góra 15 centymetrów. Jest on jednak na tyle gruby, aby sprawiał trudność z zabiciem jednej sztuki, a co dopiero armii!
Dodatkowo:
> Gotuje się z nich przepyszną zupę,
> Żyją wszędzie i trzeba na nie szczególnie uważać.


Mutanty klasy ciężkiej
UWAGA!
( Niebezpieczne. Radzimy szybko i efektownie spierdalać.)


Rotseeker - całokształt -
Dodatkowo:

Hellbeing - całokształt - dwu i półmetrowy kozak prosto z buszu z konarem w jeden z łap. Tak przedstawia się ten gatunek prawdziwych potworów. Zamieszkują lasy i z dnia na dzień można zauważać jak ewoluują. Nie tak dawno chodziły na czterech nogach. Cholernie silne, o wiele bardziej, niż człowiek, android czy jakikolwiek zmutowany. Jednakże traci na szybkości - co można wykorzystać jak wie się jak i w którym momencie. Zwykle nie atakują jakie pierwsze.
Dodatkowo:
> Gdy zaatakujesz, a ten wyda z siebie jakikolwiek dźwięk, bądź pewny... zaraz zleci się cała rodzinka.

Fergal - całokształt - Niebezpieczny wzór o smoko-podobnych kształtach. Nie jest to jednak opowieść o księżniczkach, więc nie strzeże zamku, ani nie pluje ogniem. Zastępuje to grasowaniem po jaskiniach wewnątrz gór i atakowaniu przeciwników kwasem. Dość żrący, bez problemu spowoduje mocne i rozległe oparzenia ciała. Osiąga wysokość od 1,5 do 3 metrów, szczególnie starsze osobniki. Fergale rosną przez całe życie i po tym głównie poznaje się ich wiek. Wysoko skacze i w ten sposób atakuje. Gdy go spotkasz radzimy uciekać w popłochu.
Dodatkowo:
> Z ich skóry, kości oraz skamieniałości wykonuje się świetnie rodzajowo broń.

Mogoln - całokształt -
Dodatkowo:

Mutanty klasy ekstra
UWAGA! ERROR! NIEBEZPIECZEŃSTWO! ŚMIERĆ!

Ukudabuka - całokształt - najmniej znana i najbardziej niebezpieczna kreatura występująca w Genesis. Nieznane są jej siedliska oraz wysokość, gdyż nikt nie przeżył z nią spotkania. Z legend czy plotek można dowiedzieć się, że poluje w nocy i potrafi wydawać różne dźwięki - począwszy od zwierząt do ludzkich czym zmyla przyszły posiłek. Na razie były zauważone pojedyncze sztuki, a więc wnioskując prowadzą tryb samotnika. Żywią się ludzkim mięsem oraz większych zwierząt, posuwają się także do aktu kanibalizmu. Są szybkie, zręczne, niebezpieczne.
Dodatkowo:
> Życzymy nigdy nie spotkać go na swojej drodze. Niech Bóg ma Cię w swojej opiece!


"When you ga­ze long in­to the abyss,
the abyss al­so ga­zes in­to you.."

Mutanty [spis] 2hweaeq
Powrót do góry Go down
 
Mutanty [spis]
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Destruction :: Na początek... :: Kompendium wiedzy-